mandag 6. juni 2011

Jeg er en del av vinden...




Ord i ...


Jeg er en mann av vinden
Og forteller vinden som passerer
Om anger i denne verden
Som tiden flyr ...
Jeg forteller vinden om:
Uretferdighet
Grådighet
Fattidom
Vold
Og den elendighet som vi mensker lever i !
Tiden som flyr...
Menskenes skapte problemer
Som praksisteres i denne verden
Av ondskap og råskap
Vinden forteller meg ingenting og alt.


Jeg snakker om sult og krig
Elendighet som lurer
De forbrytelser som foregår rundt oss
Vinden svarer meg ikke ... eller ...
Jeg vil ha et lettere liv
Trygler om hjelp
Og lider i stillhet
Men vinden ignorerer alt ...


Jeg ber vinden om hjelp
For menskehetens skyld
Og skriker med rett
For menskehetens frihet ...
Hvis vinden ikke hører meg ?
Den forbannede vind ! ...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar