mandag 29. oktober 2018

Sov mens jeg ser på... La meg drømme... Ingen latter finnes i meg. Jeg vil ha deg for å drømme, ikke for å elske deg. --- Sleep while I'm watching ... Let me dream ... No laughter is in me. I want you to dream, not to love you. --- Duerme mientras te veo ... Déjame soñar ... No hay risa en mí. Quiero que sueñes, no que te ames. --- Schlaf während ich zusehe ... Lass mich träumen ... Kein Lachen ist in mir. Ich möchte, dass du träumst, dich nicht zu lieben. --- Dors pendant que je regarde ... Laisse-moi rêver ... Il n'y a pas de rire en moi. Je veux que tu rêves, pas pour t'aimer.


Jeg er en rømling.
Da jeg ble født, stengte
   de meg inne i meg selv.
Hå! 
Men jeg flyktet.

Hvis folk blir lei av
   å bo på samme sted,
   hvorfor ikke bli lei av
   å leve i den samme kroppen?

Min sjel er på leting
Men jeg holder meg skjult.
Jeg håper at den
   aldri støter på meg.

Å være en er slaveri,
   å være meg er å ikke være.
Jeg må leve på flukt
   -men skal virkelig leve...

I'm a fugitive.
When I was born, shut down
    they got me inside of me.
Ha!
But I fled.

If people get tired of it
    to live in the same place,
    why not be sad
    to live in the same body?

My soul is in search
But I keep hidden.
I hope that
    never bother me

Being one is slavery,
    Being me is to not be.
I have to live on the run
    -I must really live ...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar