tirsdag 9. oktober 2018

Jeg har aldri kjent noen som er blitt tråkket på. Alle mine venner og kjent er mestre i alle ting... Og som oftes er de ansvarsløse snyltevepser ! --- I have never known anyone who has been trampled on. All my friends and acquaintances are masters of all things ... And last , they are irresponsible sniper!


Calme, calme, très calme -
Un vent très calme passe par
Et disparaître, toujours aussi silencieux.
Et je ne sais pas à quoi je pense
Et je ne veux pas le savoir non plus.

Bien que:
Je me fâche pour la plus petite chose ...


Ruhig, ruhig, sehr ruhig -
Ein sehr ruhiger Wind kommt vorbei
Und verschwinden, immer noch so still.
Und ich weiß nicht, worüber ich nachdenke
Und ich will es auch nicht wissen.

Obwohl:
Ich werde wütend auf das Kleinste ...

Quiet, quiet, very quiet -
A very quiet wind passes by
And disappear, still as quiet.
And I do not know what I'm thinking about
And do not want to know it either.

Although:
I get angry for the smallest thing ...


Tranquilo, tranquilo, muy tranquilo.
Pasa un viento muy tranquilo.
Y desaparecer, todavía tan tranquilo.
Y no sé en qué estoy pensando.
Y tampoco quiero saberlo.

Aunque
Me enojo por lo más pequeño ...


Stille, stille, meget stille -
En meget stille vind drar forbi
Og forsvinner, stadig like stille.
Og jeg vet ikke hva jeg tenker
Og ønsker ikke å vite det heller.

Selv om:
Jeg blir engestlig for den minste ting...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar