onsdag 28. august 2024

All the years of my life I walked around looking for you. Take bread away from me, if you wish. Take air away, but do not take from me you laughter. Because your laughter will be for my hands like...

 


Alle årene av livet mitt
Jeg gikk rundt og lette etter deg.
Ta brød fra meg,
hvis du ønsker det.
Ta bort luft, men ikke ta
fra meg latteren din.
Fordi latteren din
vil være for mine hender
som...


Toutes les années de ma vie
j'ai marché à ta recherche.
Enlève-moi le pain,
si tu le veux.
Enlève-moi l'air, mais ne m'enlève pas
ton rire.
Car ton rire
sera pour mes mains
comme...

All die Jahre meines Lebens
ging ich umher und suchte nach dir.
Nimm mir das Brot weg,
wenn du willst.
Nimm mir die Luft, aber nimm mir nicht
dein Lachen.
Denn dein Lachen
wird für meine Hände sein
wie...


Todos los años de mi vida
anduve buscándote.
Quítame el pan,
si quieres.
Quítame el aire, pero no me quites
tu risa.
Porque tu risa
será para mis manos
como...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar