tirsdag 8. august 2023

There is no one who can kiss without feeling the smile of those without a face. ---Det er ingen som kan kysse uten å føle smilet til dem uten ansikt.--Il n'y a personne qui puisse embrasser sans sentir le sourire de ceux sans visage.

 


I m herdsman of a flock.
The sheep are my thoughts
And my thoughts are all sensations.
I think with my eyes and my ears
And my hands and feet
And nostrils and mouth.



Jeg er gjeter for en flokk.
Sauene er mine tanker
Og alle mine tanker er sensasjoner.
Jeg tenker med øynene og ørene
Og mine hender og føtter
Og nesebor og munn.


Je suis berger d'un troupeau.
Les moutons sont mes pensées
Et mes pensées sont toutes des sensations.
Je pense avec mes yeux et mes oreilles
Et mes mains et mes pieds
Et les narines et la bouche.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar