onsdag 5. april 2023

La oss være enkle og stille, som bekkene og trea. I denne Påske tid...Let us be simple and quiet, like the streams and the trees. In this Easter season..Soyons simples et silencieux, comme les ruisseaux et les arbres. En cette période de Pâques...

 


Jeg tror ikke, tror jeg. 
Jeg tror ikke fordi jeg aldri har sett Gud. 
Om han ville at jeg skulle tru på han,
ville han uten tvil ha kommet og snakket med meg.
Her er jeg, God Påske...
Hadde han kanskje ha sagt.


I don't think so, I think.
I don't believe because I have never seen God.
If he wanted me to believe him,
he would no doubt have come and talked to me.
Here I am, Happy Easter...
Had he perhaps said.


Je ne pense pas, je pense.
Je ne crois pas parce que je n'ai jamais vu Dieu.
S'il voulait que je le croie,
il serait sans doute venu me parler.
Me voilà, Joyeuses Pâques...

Avait-il peut-être dit.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar