søndag 14. januar 2024

Hva jeg vil? Jeg vil i ditt brune friske øye senke min harme, jeg vil i vårens stund, den lune, ta deg og trekke deg til meg. i fredens stund.

 


What do I want?
I want in your brown fresh
eye lower my anger,
I want in the time of spring,
the warm,
take you and withdraw
to me.
in time of peace.


Ce que je veux?
Je veux que ton brun soit frais
baisse les yeux sur ma colère,
Je veux au temps du printemps,
le chaud,
je t'emmène et je me retire
tome.
en temps de paix.


Was will ich?
Ich will in deinem Braun frisch
Mein Auge senkt meine Wut,
Ich möchte in der Zeit des Frühlings,
das Warme,
nimm dich und zieh dich zurück
mir.
in Zeiten des Friedens.


¿Qué quiero?
quiero en tu castaño fresco
Ojo baja mi ira,
Quiero en la época de primavera,
La calidez,
tomarte y retirarte
a mi.
a tiempo de la paz.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar