lørdag 19. september 2020

Ich bin es nicht. Ich ein Bild, das mich nicht vorstellt. Ich versetze meine Seele in Verderben, Worte sind Blumen in meinem Kopf und mein Ursprung blühte als ...

 


Det er ikke meg jeg er. 

Jeg et bilde som forestiller ikke meg. 

Jeg satt min sjel i fortapelsen, 

   ord er blomster i mitt sinn, 

   og mitt utspring blomstret som...


No soy yo lo que soy. 

Tengo una foto que no me imagina. 

Puse mi alma en perdición, 

   las palabras son flores en mi mente, 

   y mi origen floreció como ...



Ce n'est pas moi que je suis. 

J'ai une photo qui ne m'imagine pas. 

J'ai mis mon âme en perdition, 

   les mots sont des fleurs dans mon esprit, 

   et mon origine s'est épanouie comme ...


It's not me I am. 

I a picture that does not imagine me. 

I put my soul in perdition, 

   words are flowers in my mind, 

   and my origin flourished as ...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar