onsdag 3. juli 2024

Ah, jeg ser alt klart! Gjør jeg... Jeg er tilbake der en gang til. Jeg vender bort øynene mine som hadde stirret. Gjør jeg ? På den uvanlige månen ute


Ah, I see everything clearly!
Do I...
Im back there once more.
I turn away my eyes that 
had been gazing.
Do I ?
At the uncommon moon outside..


¡Ah, lo veo todo claro!
¿Yo...?
Estoy de vuelta allí una vez más.
Aparto mis ojos que
había estado mirando.
¿Yo?
En la luna poco común afuera...


Ah, ich sehe alles klar!
So...
Ich bin wieder da.
Ich wende meine Augen ab, die
starrten.
So?
Auf den ungewöhnlichen Mond draußen...

Ah, je vois tout clairement !
Est ce que je...
J'y suis de retour une fois de plus.
Je détourne les yeux pour que
avait regardé.
Est ce que je ?

À la lune rare dehors..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar